Retouren

Mijn bestelling bevat een gebroken fles

Het kan voorkomen dat je zending breukflessen bevat, of dat er een fles of flessen ontbreken. Wij verzoeken je dit binnen 3 werkdagen na bezorging aan ons kenbaar te maken via e-mail info@sovine.nl. Wij zullen ervoor zorgen dat uw bestelling zo spoedig mogelijk compleet en correct is.

Ik wil een verkeerd geleverde doos retourneren
Wij vragen u bij een onjuiste levering direct contact met ons op te nemen via retour@wijnkraam.nl. De verkeerd geleverde doos halen wij z.s.m. bij het afleveradres op een vooraf afgesproken datum. Dit kan maximaal 5 werkdagen duren. Alleen retourzendingen met onze voorafgaande toestemming worden geaccepteerd.

Mijn wijn bevat kurk, ik wil deze fles retourneren
Indien je jouw producten in beschadigde toestand ontvangt, dan wel producten ontvangt die niet voldoen aan de kwaliteitseisen die aan het desbetreffende product gesteld mogen worden, verzoeken wij u dit binnen 14 dagen na bezorging aan ons kenbaar te maken via e-mail info@sovine.nl. Wij zullen ervoor zorgen dat jouw klacht zo goed mogelijk wordt afgehandeld.

Ik wil mijn bestelling retourneren ( zonder opgaaf van reden).
Net als bij andere webwinkels bent u bij ons beschermd door de wet ‘koop op afstand’. Hierdoor kun je zonder opgaaf van reden de bestelde wijn, binnen 14 dagen, retour zenden aan sovine.nl. Wij verzoeken je dit binnen 14 dagen na bezorging aan ons kenbaar te maken via e-mail info@sovine.nl. De retourzendingen worden alleen geaccepteerd, mits deze zoveel mogelijk in de originele verpakking wordt verzonden en de flessen ongeopend zijn.  De kosten voor de retourzendingen zijn voor je eigen rekening.

Wanneer en hoe krijg ik mijn geld terug?
Wanneer er wijn geretourneerd wordt aan SoVine.nl en deze bij ons is ontvangen en gecheckt, zal het bedrag binnen 14 werkdagen op je rekening worden teruggestort.